Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Linda-li - 29 juni 2010 21:50

Nedan har Matte djupa samtal med våra håriga barn, men dom verkar som de flesta barn ganska ointresserade::))

         

Av Linda-li - 29 juni 2010 21:30

Missade ju min förra återbesökstid nere på Dannero eftersom Matte låg på sjukan, så jag fick tiden framflyttad till i dag i stället:) Då jag själv inte hade något lagligt ekipage för dagen, oops, så ställde Linda upp med sig själv, sin bil och transport, TACK!

Nalle blev friskförklarad och jag blev skitglad! Yiiippiiieekayee..........! Han blev glad när han fick komma hem till sin tjocka hag- kamrat igen och jag tog några bilder på underverket:) Julia hade ändrat inställningarna på kameran till negativ och halvblinda jag såg inte det först.....

 

 

Lilla Lowa:)

        

Ovido - Quiz & Flashcards