Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Linda-li - 10 juni 2010 21:14

I den här mc- kortegen genom Ö-vik med slutstation Torget, var vi me':) Man skymtar oss i filmen, hihi::))

Av Linda-li - 10 juni 2010 09:39

Linda, Matte & jag var och såg Robin Hood med Russel Crowe på bio i går. Hade höga förväntningar på den filmen, så jag blev lite besviken måste jag säga.....

Jag tycker faktiskt att Kevin Costner's "smör- version" var bättre, och det förvånar mig då jag brukar föredra lite mer action och lite mindre kärleksdravel...:) Å andra sidan så älskar jag ju Twilight- filmerna också, romantiska tonårsfilmer om vampyrer, varulvar och komplicerad kärlek, vad tyder det på? Ålderdom? Kanske håller jag på att bli kärring?

Jaja, what ever, sevärd men inte mer!

   Många kvinnor tycker nog om den för Russel's medverkan, dock:)

Ovido - Quiz & Flashcards