Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Linda-li - 28 juni 2010 12:07

Ett tag sen jag bloggade..... igen  , att ha semester tar så mycket tid  !

Dagen före midsommarafton, torsdag alltså, var jag och några tjejer ner på midsommartravet på Dannero och det är alltid trevligt  ! Kul att Linda var med och partajade i år, i stället för att sitta i toto- kassan  , repris tack!

I går så gjordes en större beteshage, och vi släppte i hop grabbarna grus, och dom tyckte att det var skitkul. Hoppas att det fortsätter att gå så här bra:) Bigge tänker ju mest på käket men Nalle lyckades få honom att ta några race. Synd att jag inte hade kameran vid själva betessläppet, Nalle visade upp sig ordentligt och var hur snygg som helst  . Tog ett par bilder på kvällen, men dom blev rätt trista.

               

Då jag tycker att greenguarden som jag köpte åt Tilda är hård och lite otäck så släppte jag småtöserna i Bigges något nerbetade hage några timmar, och där blev det race! Dom är ju hur söta som helst, ponny- tjejerna:) 

             

Ovido - Quiz & Flashcards