Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

Kyla

Av Linda-li - 12 februari 2009 09:31

- 26 grader i Billsta! Fy fan, säger jag bara. Det var meningen att Rune skulle köras i dag, men jag ställer in.....fryser ju ihjäl. Måste åka på jobbet redan vid halv två idag, och kommer som vanligt inte hem förrän tidigast halv elva, så det finns ingen möjlighet att komma sig ut senare heller ifall temperaturen mot förmodan skulle stiga. Hoppas att det snart blir mildare ute, hela vintern har ju haft rejäla köldknäppar, iaf lokalt.

Åsa startar både Mayday Photo och Spokesman på Bergsåker på fredag. Jag ska hålla tummarna för att du får lite fickpengar till Thailand, Åsa!

Linda hade en tråkigare dag igår och jag är så ledsen för hennes skull. Hilda, hennes ögonsten, var hos PH vet igår och hennes framknän krånglar så att det bestämdes att hon nu blir ridhäst/avelsmärr. Trist som bara den, för tidigt!

  

 
 
Ingen bild

Johanna

12 februari 2009 20:36

Det är jobbigt med kyla. Kläder som är i vägen och allt blir så besvärligt... Och det är ju ännu värre för er som kör för då blir man ju så jädra kall. När man rider får man ju upp värmen i allafall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards