Alla inlägg den 25 november 2009

Av Linda-li - 25 november 2009 10:40

Var fan är snön?? Jag är så jäkla less på allt regn, och de grå dagarna..... Skitiga djur, blöta sockar och skor, leriga hagar och mörker......

I kväll är det "Bonde söker fru", och jag hoppas självklart på lite action! Alla deltagare borde se det hela lite mer som Helen; - Måste se efter så att man inte köper grisen i säcken!

Janne ser ju sugen ut hela tiden och har ju klämt några i häcken, men var är passionen på gårdarna? Helt sjukt vad tv-program kan engagera, hahaha:)

Har gjort några fynd på tradera, i form av lee-jeans och Victoria Beckham- jeans, och jag är skitnöjd! Auktions-sajten är farligt rolig i bland, hatar att bli överbjuden.....

Annmari har förresten skaffat hund.......på tradera! Tre små söta jyckar som inte behöver någon som helst form av motion! Helt otroligt! Sådana hundar går ju liksom inte att få tag i på en vanlig kennel, heja tradera!!

Undersöker keltisk mytologi lite......vill ha någon pejl på hur gudinnan Elaine ser ut, men bilder verkar hopplösa att få fram, iaf på google... Ska ju tatuera mig igen och hade tänkt göra någon slags sexig ängel eller fe', men eftersom den ska sitta på armen under mitt keltiska tecken så vore det grymt kul i fall man kunde köra lite "samma tema". Vill ha en halv-naken brutta som döljer delar av brösten med hjälp av sitt hår, men hon ska inte se ut som någon utvikningsbrud då jag tycker att jag vore lite fel "bo-värd" för en sån tjej...hahaCool.

Nu är det dags att dra på sig ytterkläderna och bege sig ut med jyckarna i regnet, skönt att mockningen och spåningen redan är bortgjort!


Ovido - Quiz & Flashcards