Alla inlägg den 20 november 2009

Av Linda-li - 20 november 2009 09:29

Vilket jävla skit-väder!!!! Är så jävla less på regn så jag får panik.....hagarna ser ut som träskmarker och det går inte att gå i skogen med vovvarna....fy fan! I morgon är dock sol utlovat:)

I kväll är det Idol och det känns ju kul, inte så många kvar nu.... Mina favoriter är dock kvar; Calle och Erik, vilka killar!

Bonde söker fru är rätt så händelselöst, tycker jag, men jag slutar inte att förundras av Roger.....karl? Nä, ingenstans, enligt mig...smaken är ju dock som baken, och det är ju en jävla tur.

Har också tittat en hel del på "Mammas pojkar", vilket underligt program.....känns mer som om tjejerna prövas inför en anställning av något slag, än som ett dejting-program. Varför följer man alla dessa program? Ingen aning, blir nästan som ett beroende:) Man kan väl för fan inte hitta kärleken med hjälp av någon slags "check-lista"? Antingen klickar det väl, eller så gör det inte....

Har gjort en ny tatuering, en lite annorlunda variant av tvillingarnas stjärntecken, som Alex ritat åt mig! I love it:) Tur att man har så dåligt med pengar, annars är risken stor att jag sett ut som beckers färgkarta! Jag älskar tatueringar....och har ändå så få....snyft....det kommer att bli fler!

Hittade en alkoliserad man i diket på väg till jobbet häromdagen.....hur kanon som helst...hade slagit skallen och låg i regnet och blev kall... Försökte hjälpa honom upp och hem när han kvicknade till, men han var totalt benlös. - Jag har supit i hundra år, sluddrade han, och jag svarade att det var förklaringen till att hans ben inte fungerade. Han frågade om jag trodde på Jesus och när jag svarade att jag nog inte gjorde det så sa han; -Jag tror på Jesus....men inte i dag...

Jag kunde inte låta bli att skratta mitt i all tragik...., trafiken var rätt omfattande just då, men ingen stannade.....fy fan, va människor är fega...eller nåt? Hur som helst så ringde jag polisen, så han fick hjälp till slut.

Det är olika hur man ser på människor, hur ser du? Ser du en människa med ett jävla alkoholmissbruk, eller ser du en jävla alkis? Det är skillnad, tycker jag.

Ovido - Quiz & Flashcards