Alla inlägg under oktober 2009

Av Linda-li - 7 oktober 2009 09:42

Den döda bloggen har återuppståttFörvånad.... Här är allt som vanligt, förutom att jag insett att jag nog är för mycket fattiglapp för att hålla på med travRynkar på näsan, speciellt då man inte tagit sig i kragen och bytt ut de hästar man har.....What the fuck, som dom i Usa säger, kanske vinner jag på tipset någon gångTungan ute. Förresten så fick Birger en sån jävla spark av Rune igår att han går och haltar, vänster fram. Jag får hålla koll på temp och allmäntillstånd:(

Eftersom jag inte är typen som gillar att pyssla och greja i hemmet, utan älskar aktiviteter utomhus, så har hundarna varit nummer ett i sommar, och det har varit skitroligt!! Lova är en helt annan vovve nu mot när hon kom, hon har blivit så duktig,  "arbetsglad" och kontaktsökandeKyss! Just nu löper hon och verkar inte vilja annat än att Luddes lustar skulle vakna till liv igen.....t o m när han ligger ner så kan hon backa emot honom med svansen åt sidan och liksom sjunka ner...Men, lilla Lova, det blir inget av det!

Bloggsidan hade gjorts om så mycket att jag, mitt datasnille, fick tänka till för att se hur det funkar nu...och smileygubbar har vi fått! SkitroligtCoolFlörtSkrattande

Nä, nu ska jag gå upp en sväng i skogen med mina fina hundar!

Ovido - Quiz & Flashcards