Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

En STOR vibrator

Av Linda-li - 23 oktober 2009 19:10

En hel vecka har gått sen sist jag "var här", ingen super-bloggare direkt.......men jag har en del ursäkter! Vaccinspruta tagen, reaktion av sprutan i form av feber och ont i kropp och knopp, utbildnings-tillfälle, vinterhags- bygge.......användning av en megastor vibratorTungan ute! Vad tänker ni nu? Kanske tänker ni; Ska detta bli en porr-blogg av en snuskmaja (slickar er om munnen och gnider era händer)? Sorry, jag måste i så fall göra er besvikna och berätta att det handlar om en stor bensindriven jordborrFörvånad som vi fått använda oss av för att få ner stolp där marken är för hård och tillplattad........fan va trist va?! Vibrationerna av maskinen var så kraftiga att man kände sig totalt mör efteråt, precis som kan göra av kraftiga vibrationerFlört.....

I kväll är det dags för Idol igen och jag håller med dig Susanne, nu får gärna nästa störande objekt åka! Jag tror att det är rock-tema dessutom, mitt favorit ämne!! Här borde några verkligen känna sig som hemma och prestera som hockey-spelare under slutspel! Jag inser, efter förra fredagen, att Erica kan vara en jäkla rockbrud, så hon rockar nog fett i kvällCool.

Jag är ju som bekant en stor tv-nörd så jag måste bara flagga för "Bonde söker fru" också, helt sjukt roligt program! Längtar till nästa onsdag då jag får se bönderna söka kärleken! Måste hinna rasta jyckarna innan idolerna äntrar scenen, så ha en trevlig fredagskväll alla goa bi- och heterosexuella, heta bögar och sköna flator! I love you all::))Cool 

 
 
Linda

Linda

23 oktober 2009 19:34

Roligt inlägg. Blir Idol här med

http://sannythecat.blogg.se

 
Ingen bild

Linda Calissendorff

24 oktober 2009 10:27

Tycker du ska blogga mera du ha ju talang för de här jue! =) Å gärna mer snusk bloggen de gilar ja! *s*

 
Ingen bild

Linda-li

24 oktober 2009 11:03

Då är ju frågan; Har jag talang för snusk eller bloggande....?

 
Ingen bild

Linda Calissendorff

24 oktober 2009 13:15

Jag tror du ha talang för både ock! =)

 
Ingen bild

SJ

14 november 2009 14:20

Nä nu ä ja less på den där vibratorn! Kan man få läsa en kommentar om idolgänget och kanske en om bonde söker fru oxå, där finns ju ett som annat att kommentera! Men du kan ju börja att skriva några rader om din djurbesättning först! Kul att följa din blogg iallafall!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda-li - 27 oktober 2010 08:55

 Mannen kommer hem från jobbet en dag och ser frugan sitta och kolla på ett matlagningsprogram. Han skrattar och frågar:- Varför kollar du på matlagningsprogram när du ändå inte kan laga mat? Hon svarar:- Vadå då.. Du kollar ju på porrfilm!   Det...

Av Linda-li - 24 oktober 2010 08:59


V75 från Bergsåker i går, och jag som är lite krasslig hade några timmars underhållning på tv:n=) I DD-1 startade El Sueco, hästen som köptes billigt av en tjej från Nordmaling i september i fjol, och som fram tills dess knappt gått fortare än 30- ...

Av Linda-li - 19 oktober 2010 18:07

Två dagars inskolning på min nya arbetsplats avklarade, i morgon tillbaka till mitt "gamla" ställe=) Åkte in till Solänget med Nalle i dag, och han var på G! Han fick dock ta det lungt, men nån repa drog vi=)    Ludde är grymt dålig i magen, ha...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 14:56

Nu har jag hämtat Alex på busstationen, men jag fick skjutsa honom till en polare i Moliden på en gång(!)=) For ut och joggade Nalle- mannen ca 5 km i dag och han tyckte att det var skitkul att få springa på lite (och jag me'). Nu är det snart da...

Av Linda-li - 15 oktober 2010 09:21


Jaha, då jobbar man hela helgen med start i kväll. Åh vad jag längtar....not. Var på återbesök på kliniken med Nalle i går och böjproven var ua, men hasen fyller lite ändå...... bara att smyga i gång honom och se vad som händer.    I går var de...

Ovido - Quiz & Flashcards