Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Linda-li - 30 oktober 2008 19:57

Har gått och blivit sjuk, skitont i halsen och feber... Har egentligen inte råd att sjukskriva mig men vad gör man när man jobbar med människor... Kan ju inte smitta ner varenda pensionär.

Hästarna får lata sig i hagen i väntan på sina vinterskor för nu är det halkigt och hårt.. fy fan. Jag är grymt uttråkad och fick lov att skriva några rader nu när jag "kom över" datorn. Tyvärr har jag väl inget nytt att komma med, förutom att Rune inte får tävla mer i år...de frusna banorna är inte hans grej så det är ju lite typiskt att "vintern" verkar komma tidigt i år när den nästan uteblivit de sista åren. Nä, nu får man se fram emot snön så det går att träna ordentligt!

Väntar på att Kickis hästshop ska få in mina vintertäcken som jag har beställt, både Jiggen och Rune ska få nya, svarta täcken. Den förstnämnde äter tack och lov inte upp dom ifall han känner sig uttråkad...

Tinas ena tvååring klarade premien lekande lätt medan den andra gjorde bort sig i sina två försök. Ironiskt nog, säger Tina, så springer den som inte fixade premien normalt sett lekande ifrån den som fick godkänt. Trav är inte förutsägbart!! Grattis till Turbos fina premie!!

Ha det gott så hörs vi!! 

Ovido - Quiz & Flashcards